вторник, 17 июня 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Я дізнався про існування, окрім традиційного, формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь і навичок, а досягнення інших цілей, які наведені в таблиці Цілі формуючого оцінювання.
Оцінювання навчальних проектів має:
Ø здійснюватися протягом всього навчального процесу;
Ø оцінювати важливі цілі проекту;
Ø залучати учні до процесу оцінювання;
Ø використовувати різні стратегії оцінювання;
Ø демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
При роботі над даним модулем особливо сподобалось складати сценарій презентації проекту. Знання, отримані при роботі з даним модулем, є дуже цінними для створення яскравого, насиченого уроку; ідея формуючого оцінювання є для мене цікавою – планую використовувати у майбутній педагогічній роботі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий